Klantgericht Communiceren Cursussen & Trainingen

Categorie Communicatie
Prijs € 119,- tot € 1795
Regio

Er zijn 15 cursussen gevonden gerelateerd aan Klantgericht Communiceren

Klantgericht Communiceren

De klantmedewerker is het visitekaartje van een bedrijf. Hij of zij bepaalt in hoge mate het beeld dat de buitenwereld van een onderneming heeft. Geen wonder dat het bedrijfsleven, maar ook de publieke sector, veel waarde hecht aan personeel dat het imago van de organisatie op een wijze representeert, die het meest recht doet aan de uitstraling die die organisatie nastreeft. Met een opleiding Klantgericht communiceren speelt u in op de eisen die tegenwoordig worden gesteld aan werknemers, die regelmatig in contact staan met de klant. U heeft geleerd de cliënt op waarde te schatten en reageert naar bevind van zaken, want u begrijpt: vervelende klanten bestaan niet, wel klanten die een duwtje in de juiste richting nodig hebben.

Inhoud

De vaardigheden die u na een training Klantgericht communiceren onder de knie heeft, zijn velerlei. U heeft geleerd te achterhalen wat de klant wenst en hoe u daar uw communicatie op aanpast. U weet een gesprek zodanig te sturen, dat ook bij vervelende berichten, de emoties niet de overhand krijgen. U bent – zelfs onder druk – in staat duidelijk en overtuigend te informeren, maar ook uw eigen grenzen te stellen. Als het goed is, heeft u zich na het volgen van deze cursus ontwikkeld tot een voor iedereen serieus te nemen gesprekspartner, die oor heeft voor de wensen van de klant, maar informeert naar de beste mogelijkheden van de werkgever.

Relevantie

Een opleiding Klantgericht communiceren is geschikt voor een ieder die in zijn of haar werk regelmatig te maken heeft met in- en externe communicatie en die het gevoel heeft dat hierin nog winst te behalen valt. Vooral werknemers in een verkoopfunctie, maar ook mensen in beroepen als receptionist, telefonist, baliemedewerker of bijvoorbeeld debiteurenbewaker kunnen baat hebben bij professionele training.

Informatie aanvragen

Selecteer één of meerdere opleidingen waarvan je informatie wil aanvragen.
opleidingenOnderstaand de lijst met opleidingen behorend aan jouw selectie.
Opleiding Instituut Kosten    
Assertief en Zelfverzekerd Communiceren NCOI Opleidingen 1190,-
  Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
Klantgericht Telefoneren NCOI Opleidingen 1190,-
  Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
Sensitief Communiceren NCOI Opleidingen 1190,-
  Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht, Zwolle
Adviesvaardigheden Learnit 1350,-
  Den Bosch, Groningen, Leiden, Apeldoorn, Leeuwarden, Alkmaar, Arnhem, Zwolle, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Nijmegen, Amersfoort, Heerenveen, Tilburg, Assen, Eindhoven, Maastricht, Enschede, Breda, Almere
Customer Relationship Management (CRM) International Management Forum 1795,-
  Afstandsleren / Zelfstudie
Customer Relationship Management (CRM) International Management Forum 1795,-
  Afstandsleren / Zelfstudie
Klant-erger-je-niet ID College 450,-
  Alphen aan den Rijn, Gouda, Katwijk, Leiden, Leidschendam-Voorburg, Woerden, Zoetermeer
Omgaan met ziekte gebonden agressie Care Cursus Centrum 119,-
  Laren ( NH)
Search Engine Optimization College of MultiMedia 895,-
  Amsterdam
Sport, Gezondheid en Management (SGM) HAN Sport en Bewegen    
  Nijmegen, Arnhem
Sport- en Bewegingseducatie (SBE) HAN Sport en Bewegen    
  Nijmegen, Arnhem
Telefoneren LSSO® Summa College 255,-
  Eindhoven
Telefonische acquisitie Learnit 900,-
  Leusden, Driebergen, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Arnhem, Maastricht, Groningen, Zwolle, Leeuwarden, Apeldoorn, Alkmaar, Nijmegen, Den Bosch, Tilburg, Heerenveen, Eindhoven, Almere, Enschede, Breda, Leiden, Amersfoort, Assen
Training ambassadeur / klantgerichtheid ROC Midden Nederland    
  N.v.t.
Waardevol communiceren ID College 140,-
  Alphen aan den Rijn, Gouda, Katwijk, Leiden, Leidschendam-Voorburg, Woerden, Zoetermeer

Vul hieronder jouw gegevens in, dan krijg je gratis informatie toegestuurd.

* verplicht veld