NCOI Opleidingen

Customer Insights

studiegids

Beroepsbeeld: waar werk je en wat doe je?

Customer insights staan steeds vaker centraal bij strategische, tactische en operationele beslissingen van ondernemingen. Nog nooit was het genereren, analyseren en interpreteren van data zo belangrijk voor een effectieve benadering van (potentiŽle) klanten. Voor uw organisatie is het dus van belang dat u weet waar u over praat. Een goede reden dus om uw kennis nu te verdiepen en zo uit te groeien tot een customer insights-expert met deze training. Want, als ervaren marketing of IT-specialist vertaalt u deze hedendaagse ontwikkeling perfect naar uw eigen organisatie.

In de opleiding komen de volgende onderwerpen aan de orde:

Trends in customer insights
  • Strategisch belang van customer insight
  • Toepassingsgebieden van customer insight
  • Inzicht in trends en ontwikkelingen

Customer insight-driven marketing
  • Van informatie naar customer insight
  • Co-creatie
  • Real-time marketing
  • Implementeren van learnings

Customer insight-strategie
  • Insight-driven proposities
  • Actiegerichte businesspropositie opstellen
  • Doelstellingen bepalen

Toelatingseisen: wat heb je nodig?

Maximaal 12 deelnemers

Kosten

1485 euro
Prijs is excl. eventuele BTW en overige bijkomende kosten zoals examens, materiaal, arrangementskosten etc.

Plaatsen / leslocaties

Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht

Gratis informatie aanvragen

Vul hieronder jouw gegevens in, dan krijg je gratis informatie toegestuurd.

  • De ingevoerde (persoons)gegevens worden door de geselecteerde opleidingsaanbieder(s) gebruikt om de gestelde vraag te beantwoorden;
  • Indien gewenst mag de onderwijsinstelling waar ik mijn aanvraag naar stuur mijn gegevens bewaren om mij van advies te voorzien;
  • Ik ben tenminste 16 jaar oud, of heb toestemming van mijn ouders of voogd om deze informatieaanvraag te verzenden;
  • De privacy statement en algemene voorwaarden van Stichting ROC.nl zijn van toepassing.